Kako ostvariti organski rast na društvenim mrežama?
S obzirom na svakodnevne promjene koje se događaju na algoritmima svih društvenih mreža i brze promjene trendova, ostvariti organski rast na društvenim mrežama postao je pravi izazov.
Upravo iz tog razloga prvi korak ka ostvarenju rasta je angažirati Social media managera. To su profesionalci sa specifičnim znanjima i vještinama koje vi nemate, što je i normalno. Jednako tako Social media manageri nemaju znanja i vještine za neke druge stvari.
Za organski rast vrlo je važno poznavati svoju publiku i njihove navike kako biste im mogli servirati upravo onakav sadržaj kakav oni žele.
Prije svega potrebno je izgraditi brend
Kroz organske objave gradite osobnost svog brenda jer na društvenim mrežama imate priliku pričati, postavljati pitanja i odgovarati na njih, pisati i snimati videe u kojima ćete educirati pratitelje o onome što prodajete. Naravno, bitno je balansirati između onog što im besplatno dajete i onog što im želite prodati. Kako naći taj balans? Informacije (ZAŠTO) su besplatne, a implementacija (KAKO) se plaća.
Ljudi se povezuju s ljudima i zato se pitajte: kako se ljudi osjećaju na mom profilu, jesam li konzistentan u vrsti sadržaja kojeg dajem svojoj publici, što da napravim da budem drugačiji, kako da se povežem sa svojom publikom na osobnoj razini?
Za rast na društvenim mrežama bitna je i kvaliteta i kvantiteta sadržaja. Jedino kombinacijom takvog sadržaja možete ostvariti zadane ciljeve.
Primjer kroz 2 scenarija:
1. Odlučili ste da želite rasti na Instagramu kroz objavljivanje najkvalitetnijeg sadržaja, ali objavljujete samo 4x mjesečno. Vaš rast će biti spor.
2. Odlučili ste da želite rasti na Instagramu kroz objavljivanje 5x tjedno, ali ne biste marili za kvalitetu. Vaš rast će također biti spor.
Da je u oba scenarija postojala ravnoteža između kvantitete i kvalitete, rast bi se dogodio mnogo brže! Za navedeno je potrebno izdvojiti određeni budžet i zato ne štedite ni na kvaliteti ni na kvantiteti.
A ravnotežu dobre kvalitete i kvantitete prepustite nama, Social media managerima. Mi provodimo sate i sate skrolajući po društvenim mrežama, istražujući trendove, algoritme, analizirajući rezultate, analitike, statistike, istražujući što vaša ciljana publika googla, upoznajemo se s vašim proizvodom/uslugom, analiziramo vašu konkurenciju, pišemo tekstove koji su prilagođeni svemu prije navedenom, montiramo videe, odabiremo vizuale itd.
I ne zaboravite, organski rast ne dolazi preko noći.
Napisala Lana Kasić